19.3.2010

19.03.2010


Tänään olen saanut jotain aikaseksikin ja olin aamulla klo 10 kampaajalla. Siellä vierähti tovi kun vaalennusvärin pitää antaa vaikuttaa tosi kauan. Onhan mulla oikeastikin siis tosi vaaleat hiukset, mutta ei tarpeeksi vaaleat mulle <; Kampaajalla siis värjäsin tyven ja leikkasin. Ensi viikolla sitten ne lisäkkeet takaisin.Sen jälkeen sitten matka jatkui hyvinkään seppälään, jossa oli paljon alennuksia, mutta rahapulani takia tyydyin vaan ostamaan paidan.


Tälläset kengät mulla on tosiaan ollut melkein koko talven käytössä. Nää on ostettu Dinskosta syksyllä ja on tosi kuluneet varpaiden kohdalta ja kantapäästä. Tuollaisella loskasäällä kenkä imee kaiken veden sisäänsä ja siinäpä sitä sitten ollaan. Oisiko ehkä aihetta ostaa uudet kengät?
Tämän pannan meinasin tänään ostaa mutta en sitten viitsinyt. Ajattelin sitten ensikuussa katsella tuota kun rahaa taas tulee...

Ja seppälästä tarttui mukaan tämä paita joka kustansi 5€. Tuo ei nyt vielä imartele itseään, mutta kun ratkon tuon harmaan paidan irti tuolta nii siitä tulee kiva ! Siitä postailen sitten myöhemmin tänne.

päällä oli: pitkä paita seppälä, vyö h&m, legginsit bik bok, kengät Dinsko, takki h&m ja laukku seppälä (onpas virne taas)

"kaupunkikierroksen" jälkeen oli niin hirveä nälkä että oli pakko syödä jotain. Mutta hyh että vihaan nuudeleita ja kuitenkin taas söin niitä.
Loppuun hyvin epäselvä kuva. Tänään oonki saanu sitten muiden asioiden suhteen tehtyä jotain, paitsi kouluhommien... Psykan kirjotukset lähestyy pelottavan kovaa vauhtia




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3