21.3.2010

LOST

pakko vielä tulla tänne avautumaan, että en löydä mun salamakorviksia mistään. Ne ei vaan voi olla lopullisesti hävinny, oikeesti. Vielä viime viikolla ne oli turvallisesti mun korvissa ja oon 100% varma ettei ne oo voinut tippua mihinkään. nyyh. Korvikset ovat ruotsista bik bokista ostettu viime lokakuussa, jos ne löytyy niin sitten on kyllä onnen päivät:

ylempi kuva leviltä viime uutenavuotena ja alempi sieltä ruotsin risteilyltä lokakuussa (kumpanakaan kertana en ollut otthanut mitään..)

4 kommenttia:

  1. Ihan mahti korvikset, toivottavasti löydät ne vielä!:D Kivan näköinen blogi muutenkin. :)

    VastaaPoista
  2. He_a: Heei, kiitti paljon ! Oon nyt ihan fiiliksissä ku olit eka joka kirjotti mulle mitään kommettia koko blogiin. :)

    VastaaPoista
  3. Nomnom, hiukset on tosi kivasti kummassakin kuvassa :)

    VastaaPoista
  4. mirette: jeep, kiitti. pitkii hiuksii on mun mielest kivempi pistää ku lyhkäsii..

    VastaaPoista

<3