14.4.2010

14.04.2010

Mitään erikoista ei ole tapahtunut muutakun Tallinnaan matkakuume rupeaa nousemaan. On hirveesti kaikkea juttuja mitä haluaisin ostaa, mutta tärkeimmät ovat kuitenkin se ylppärimekko ja jotkut ihan peruskengät. Oon tässä viime päivinä myös kuvaillu parin päivän asun mutta taas kerran se kamera piuha on eripaikassa kuin minä. Voisin jonkinmoista kollaasia tehdä tallinnan kauppojen tarjonnasta mutta niillä ei todennäköisesti ole nettikauppoja joista voisin vaatteita selailla. plööh. Mutta ainakin kaikki shoppailujutut kuvaan kun tulen sieltä.

Nyt jotain vinkkejä mulle mihin kannattaa Tallinnassa mennä ! Ja jotain vinkkejä sen h&m:n viime vuoden nahkabiker mallin löytämiseen. Joka päivä kuluu aikaa kun koluun jotain hemmetin nettihuutokauppoja sen löytämiseen :D

2 kommenttia:

  1. Haha, bongasin sun blogin jostain (tunnistat varmaan tuolta mun blogien puolelta..) :)

    Olin ite Tallinnassa pääsiäisenä, sieltä saa Konadeja!! <3 mut siis kirjotin tonne mun blogiin selityksen parista kaupasta: Bershka, Pull and Bear ja Stradivarius. Must go! Sillee ehkä JC-tyylisiä liikkeitä, ei sitä kamalaa Venäjä-muotia, mitä muualla on :)

    VastaaPoista
  2. Sja: Hähä jännä ku löytyy tuttuja täältä :D mut joo pitääpi käydä noissa. Katotaa vaan miten mun suunnistukset onnistuu !

    VastaaPoista

<3