11.4.2010

Aino's B-day

Oloja kaikille. Eilen siis olin vaihteeksi baarissa ja olo on sen mukainen. Voisi vähän koittaa rajoittaa tuota baareilua. Eilen myös juhlittiin mun siskon 10 v. synttäreitä. Baarissa ja synttäreillä mulla oli kummassakin sama asu.
Asu: T-paita saatu Santerilta joululahjaksi merkki on DC ja se on ostettu kai Beamhillin ystävämyynneistä, hame/Gina Tricot, Uudet ylppäreihin ostetut kengät oli pakko pistää baariin jalkaan koska mun yhet vakkari kengät hajos/ Dinsko, sukkikset/ h&m, Käsikorut/Jc ja Cyber Shop, Sormukset/Glitter ja luokkasormus, laukku/ Lindex.


Tän päivän oon viettänyt kotona perus The Soundsin T-paidassa ja Piecesin farkkulegginsseissä.
Varattiin muuten kaverin kanssa päiväristeily Tallinnaan ens perjantaiks. Tarkotuksena olisi löytää sieltä ainakin ylppärimekko ja uudet kengät.

Mitä piditte eilisestä asusta?

Day 09 - A song from your favorite band



3 kommenttia:

  1. ah disco ensemble<3 paitsi että järkytyin vähä ku näin ton videon eka kertaa ja huomasin miikka koiviston viikset.. :-D

    VastaaPoista
  2. Maria: De onn <33 Ja mäkin katoin niitä sen viiksiä. hhyyi. Näyttää miljoona kertaa paremmalta ilman niitä. Jussi saa siis tällähetkellä kunnian bändin parhaimman näkösena siihen asti kun miikka saa leikattua viikset poies :D

    VastaaPoista
  3. haha, täysin samaa mieltä! :D

    VastaaPoista

<3