27.4.2010

I'm So Excited




Valkoinen toppi/Gina Tricot, Ruutupaita/ Garlings, Takki/ Seppälä ja kaulakoru/ Lindex
Vähän epäselvä asukuva, mutta tässä asussa oon liikkunu pari päivää. Ja ulkona on todellakin ollut niin lämmin että on voinut pelkillä sukkahousuilla olla.

Mulla on pientä jännitystä ilmassa, sillä huomenna mulla on pääsykokeet sinne englannin kieliseen kampaajakouluun, joka siis on Pasilassa. Muo ei niinkään jännitä se että pääsenkö sinne kouluun vaan se, että miten mun englanninkielen taidot ovat huomenna hallussa. Oon tässä vähän väliä koittanu puhua itsekseni jtn mitä kuvittelen niiden kysyvän siellä. Ehkä vielä kirjoitan jotain sanoja paperille ylös mitä en osaa ja harjoittelen niitä ennen huomista. Oon melkein varma että jäädyn jossain kohdissa siellä.

Olisiko teillä vinkkejä huomista varten ja miten aiotte vapun viettää ? :)

2 kommenttia:

  1. En tiiä auttaako enää, myöhässä varmaan tulee, mutta siis älä ajattele kielioppia yhtään! Siihen kompastut, jos johonkin kompastut. Englantia ymmärtää kyllä, vaikka kieliopissa olis jotain vikaa: mieti nyt vaikka tyyppiä, joka ei osaa suomea ja sanoo "mina olla kiina-ihminen" ja ymmärrät että hän on kiinalainen. :D

    VastaaPoista
  2. Sja: Joo tiiän ettei sitä kai kannata miettiä. Ne ei toivottavasti naura mulle siellä paljoa. Sanat siis kyllä sujuu mutta nimenomaan se kielioppi ei : D

    VastaaPoista

<3