16.4.2010

Kangaskassit

Mun pitäs olla jo nukkumassa, mutta vaatekriisin sun muitten hässäköitten takia olen vielä hereillä. Huomenna se Tallinaan lähtö ja herätys on liian aikaisin. Mulla on tässä enää vajaat viisi tuntia aikaa nukkua. Tää ehkä todistaa että oon aikalailla yö ihmisiä.

Kuvailin tänää mun kangaskassit, joista osa on aika repaleisia kun niitä on käytetty niin paljon, ja halusin esitellä ne täällä blogissa.

Mun kangaskassit kuuluu kahteen kategoriaan: Disco Ensemble ja muut...
Kaksi ylimmäistä laukkua oon ostanu vuonna 2007 De:n nettikaupasta ja ne todellakin on sen näkösiäkin. Niitä on paikkailtu hakaneuloilla sun muilla konsteilla ja aina vaan mennyt hajalle uudestaan.
Alarivin eka on ankkarokista vuonna 2007 ostettu ja ehkä parhaimmassa kunnossa noista laukuista.
Ja toi alarivin toka on ostettu Magic Recoveries-albumin julkaisun aikaan Hyvinkään Anttilasta. 2008kohan se oli. Mun oma lemppari on näistä toi ylärivin toka.

Muut kangaskassit onkin sitten vähän parempikuntoisia.
.Ylärivin eka Dropinista kuten huomata saattaa, ihan tänä vuonna saatu kun ostin paidan sieltä. Ylärivin toka on mun uusin tulokas ja tykkäänki siitä tosi paljon. Laukku on Melodican ja ostin sen Jyväskylän Beyondista.
Sitten ehkä kahteen karuimpaan näistä eli alarivin laukkuihin. Siis mä vieläkin nauran tolle mikä muka yrittää esittää timanttia, haha menny vähän pieleen mun suunnitelmat. Ite oon tosiaan timantti laukun tehny joskus pari vuotta sitten kuviksen tunnilla ja kaverit on sitten kirjotellu nimiä tohon laukkuun.
Toinen kangaskassi alarivissä on joku tommonen vanha outo laukku mitä käytin koululaukkuna joskus. Se on Jim&Jillistä ostettu joskus kauan aikaa sitten myös.

Kangaskassit on omalla tavallaan tosi helppoja ja kivoja, mutta mun käytössä ne menee maailman helpoiten rikki. Huonoa niissä on myöskin se, että tavaroiden löytäminen niiden uumenista tuottaa välillä suurta tuskaa. Mutta tykkään niistä silti ja varmasti jatkossakin ostan niitä.


Mistä laukuista pidit eniten, onko jotain samanlaista kuin minulla?

Huomenna luvassa megashoppailua. Nyt eikun unta kaaliin (se uni ei tosiaan taida kauaa kestää) ja Hyvät yöt kaikille !

3 kommenttia:

  1. kaikki disco ensemblen kassit on niin hienoja ! mulla on kans tuo alarivin toinen, mutta haluaisin myös tuon alarivin ekan :))

    VastaaPoista
  2. upeita!: ) mulla on vaan toi melodican puukkokassi:---)

    VastaaPoista
  3. LURA: taitaapi viel niitä siel nettikaupas ollakin : )

    ann: kiitti, mustakin kivoja, mutta rikkinäisiä : <

    VastaaPoista

<3