2.4.2010

Nahkabiker ja blogilista

Huomenta ! Baarista siis viime yönä olen kömpinyt viiden aikaan tänne Santerille pizzan kanssa ja ei taaskaan ole sitä kamera piuhaa mukana. Tänään olen siis menossa Jyväskylään Santerin vanhemmille ja tulen sieltä maanantaina. Eli pientä hiljaisuutta voi esiintyä. En oikeastaan tiedä mitä me tehdään siellä Jyväskylässä (rentoillaan ja nautitaan siitä ettei tarvitse tehdä mitään), mutta itse ainakin haluan käydä kaupoilla. Kamera lähtee tottakai mukaann.

Tämä takki, oisiko vinkkejä mistä löytäisi edes suunnilleen samanlaisen ja just lyhyen mallisen. Mulla itseasiassa on jo nahkabiker ja farkkubiker, mutta se nahkabiker ei ookkaan iha niin kiva kun ensiksi näytti. Sen ostin siis tämän vuoden puolella ja farkkubikerin viime kesänä, jolloin se olikin kovassa käytössä


Tää mikä tässä kuvassa on viime vuoden h&m:n malli, jota on monessa blogissa näkynytkin.

Joku kyseli blogilistan perään niin oonhan mä pistänytkin tän blogin sinne, koitan lisätä tän bannerin tonne sivuun kuhan taas tajuun miten. Tosta alhaalla olevasta linkistä painamalla pääsee seuraamaan blogia.

http://www.blogilista.fi/blogi/feeling-this/47706


Itse menen nyt pukemaan, meikkamaan ja syömään pizzaa. Ehkä toi ykskin herää kohta ja voidaan lähteä. Moikka ! (en löydä youtubesta sen uudistuksen takia oikeeta nappulaa että voisin lisäillä päivän biisit)





4 kommenttia:

  1. oijoij kiva blogi sulla! ja paljon hyvää musaa löytyi kun vähän alaspäin selailin =)

    VastaaPoista
  2. raita 2: Heei kiitos! Lisää hyvää musaa lisäilisin mutta youtube on muuttunut jotenkin niin en löydä enään sieltä oikeita koodeja että ne sais tänne :)

    VastaaPoista
  3. Hei mä näin just noita bikereita mitä sul on tos kuvassa niin eilen Oulun H&M:llä! Et noita myydään edelleen siellä, 29.90€ oli hintaa :)

    VastaaPoista
  4. noona: siis ihanko noita samoja :o itekin kun oon nyt jyväskylän suunnalla oli melkein tommosia hmssä muttei niissä ollut tota toista kaulus tsydeemii. Kukahan lähtis ouluun mulle metsästämään tota : D

    VastaaPoista

<3