29.4.2010

Vappua odotellessa



Heippa kaikille ! Mulla menee jotenki aina tosi myöhään nää mun postaukset. Pääsykokeista sen verran että itse haastattelu tilanne meni suht hyvin, pari jäätymistä tuli mutta ymmärsi ne kyllä silti mitä tarkotin. Haastattelu tilanteen jälkeen ne anto mulle tehtäviä mitkä piti siellä paika päällä tehdä valmiiksi. Niissä tehtävissä piti siis laskea montako palikkaa on kuvassa(?:D), jatkaa semmosta vaikeeta kuviokiehkuraa peilikuvana, johon mulla meni eniten aikaa ja kirjottaa essee englanniksi aiheesta, hyvän kampaajan tunnusmerkkejä. Essee siis meni mulla niin päin helvettiä (anteeksi) kun voi mennä koska se on just se mun heikko kohta. Eipä kuitenkaa esseestä enempää.

Eilisen ja tämän päivän olen viettänyt vaan rentoillessa enkä ole oikeen mitään kivaa pukenut päälle, saati sitten meikannut. Olen käynyt siivoamassa mummolla ja tehnyt mokkapaloja tädin nelikymppisille.


Nyt olisi ohjelmassa huomisen meikin ja asun suunnittelemista.



Tuossa on yksi meikki minkä ehkä voisin tehdä huomenna. Pistäkää sieltäkin päin toki ehdotuksia, jos tiedätte jotain kivoja youtuben meikkivideoita ;D

p.s tässä oisi päivänasukuva viime viikolta, jonka olen unohtanut laittaa
paita/h&m, housut/ bersha

edit. OSAISIKO KUKAAN NEUVOA MULLE MITEN EBAYTA KÄYTETÄÄN? löysin sieltä nimittäin kivan takin jonka haluaisin kotiin.

2 kommenttia:

  1. Nadja (Are You Feeling Fashionable) on tehnyt joskus ebay-oppaan! Käy tsekkaan sieltä :)

    VastaaPoista
  2. Noona: mä tiedän mutta en löytänyt sitä enään : <<

    VastaaPoista

<3