14.5.2010

Kesä tulee !

 Naama jo uhkaavasti punottaa..

(miten musta tuntuu että näytän näissä kuvissa "vähän" pyöreältä. APUA)

Ahh. tänään on olllut ihanan lämpimä päivä ja muutenkin kivaaa. Ensiksi töissä(joka ei niin kivaa ollut), sitten kotiin syömään ja vaihtamaan  vaatteet. Siitä sitten terasille yhdille. Käytiin jopa katsastamassa Hyvinkään lähellä oleva sääksin uimaranta tässä iltasella, mutta ei ihan uimaan uskallettu. Vesi oli aika jäääätväää. Nyt tässä katsellaan suomen peliä ja läskeillään. Hauskaa iltaa kaikille !

p.s oisiko teillä jotain postaustoiveita. Mulla on jo tekeillä "tyylini erivaiheet postaus", mutta siitä tuli niin pitkä että pitää vähän tiivistää/ postata parissa osassa se : )

2 kommenttia:

  1. ja höpö höpö sä et oo pyöreetä nähnykkään :b pakko kysyy et mistä toi hattu on? mullon melkein samanlainen, mut jotenki pienemmän näköinen- tai sit mulla on niin valtava pää että se mun näyttää niin pieneltä :D mut tollanen isompi (mikä ton hienompi nimi nyt on)hattu on hakusessa, eikä oo viel missää tullu vastaan :<

    VastaaPoista
  2. elisa: no ehkä mun näössä on sit vähä vikaa ;D Mut siis toi hattu on ostettu pari vuotta sitten h&m:n miestenosastolta Jumbosta. Ja tuskin sun pää on mitään verratuna mun päähän : DD

    VastaaPoista

<3