10.5.2010

Monday Monday Monday

Terveisiä taas mutamaalta matojen keskeltä. Olen puolitoista tuntia sitten kotiutunut tosiaan töistä ja oon taas niin rättipoikki väsynyt. Koitan sinnitellä yöunille asti, mutta katsotaan vaan miten onnistuu.

(tänää jopa olen saanut aikaiseksi pukea muutkin , kuin työvaatteet)


Töistä löytyy välillä ihan mielenkiintoisia juttuja siinä roskien keruun yhteydessä:
 Oon tosiaan löytäny noita jotain 10 kappaletta. Mun pitäs saada joku palkinto kun oon kaikki ahkerana tyttönä tunkenu  noita postilaatikosta alas. Itekin oon joskus ollu häissä jossa ilmapallon mukana lähetettiin noita lupauksia ja musta aika tosi söpö idea !

Mitäs teidän päiväänne kuuluu ?


Tegan and Sara - Monday Monday Monday

2 kommenttia:

  1. Btw, sulla on kyllä kivat hiukset :-) Väri ja malli tosi jees. Tän postauksen kuva vahvisti lisää mun mielipidettä niistä! :-D

    VastaaPoista
  2. Noona: kiitti paljon! :) Tossa kuvassa ne on vaan vähän likaiset ja menee vähän miten menee. Ite aattelin kasvattaa otsahiuksia vähän pidemmiksi.

    VastaaPoista

<3