16.6.2010

Koevedokset

Jihei mun koevedos ylppärikuvat tuli tänään. En tykkää ite läheskään kaikista kuvista ja oon oman lempparini valinnut jo. Otan vastaan mielelläni teidänkin mielipiteenne, mistä kiitoskortti ja mistä isompi kuva hyllylle? : )

Photobucket

Photobucket

1. sivu
Photobucket

2.sivu
Photobucket

3.sivu (hyihyi en tykkää yhtää näistä).
Photobucket


mun lemppari:
Photobucket


huomenna mulla ois tarkotuksena mennä Helsinkiin päin (taas kerran), shoppailemaan Santerin ja sen siskon kanssa. Koitan olla ostelematta kauheesti, mutta tavoitteena olisi kuitenkin löytää uudet farkut (varmastikin cheap mondaylta) ja meikkivoidesivellin.

7 kommenttia:

  1. hyviä kuvia! toi on tosi hyvä minkä oot omaks lemppariks valinnu, samoin tuo 1.sivun alimman rivin eka kuva :)

    VastaaPoista
  2. MARIA: kiiitos kommentista ! :) sulla on sitten samat lempparit kuin mulla hähä :)

    VastaaPoista
  3. hyviä kuvia :) tykkäsin eniten noista mis hymyilit eniten :pp

    VastaaPoista
  4. Aino: aijaa, itse ehkä vähiten :D mutta onhan hyvä että joku niissäkin näkee jotain ! :pp

    VastaaPoista
  5. se sun lemppari on kyllä paras, en minäkään ihan pitänyt kolmannesta sivusta ;)

    VastaaPoista
  6. Ronja: hhi kiitti ! :)

    VastaaPoista
  7. ekan sivun alin oikeelta! :)

    VastaaPoista

<3