3.7.2010

Arkimeikki

Lupailemani meikkipostaus tulee nyt kuvina tässä ! 

Alkutilanne on tämä. Meikin pohjalle pistän jtn isäpuolen laivalta tuomaa rasvaa(jota en nyt kuvannut) 
Photobucket


STEP 1  maybellinen meikkivoide (porcelain 008, mulle kävis kyllä vaaleenpikin) ja  rimmelin stay matte kivipuuteri (001)
Photobucket

Tuputtelen meikkivoiteen ihan sienellä (oon ettiny jo kauan sivellintä, mutta en oo löytänyt) ja puuterin kanssa käytän sivellintä ja tota levitysjuttua
Photobucket

STEP 2 kulmaväri, itse käytän h&m:n kulmaväripalettia ja luomivärinä lumenen natural codea( 2 beaty)
Photobucket

Kulmiin mun on pakko pistää väriä yleensä jos en oo just käyny pistämässä kestoväriä. Mun kulmat on oikeesti samanväriset kun mun hiukset eli jos ei väriä ois yhtää, ni ei ois kulmiakaan. Luomivärinä taasen käytän tollasta tosi neutraalia vaaleeta. Juhla/bilemeikkiin sitten useemmin kuuluu vähän tummempi luomiväri ylä-ja alaluomen nurkkaan.
Photobucket
Photobucket

STEP 3 eyeliner (rimmelin glam'eyes) ja ripisväri(maybellinen the colossal volum'express)
Photobucket

Se kuinka paljon käytän eyelineria riippuu ihan päivästä ja minne olen menossa. Joskus vähän ohuempi viiva ja joskus paksumpi. Välillä en käytä ollenkaan. Eyelinerin viiva levenee silmäkulmaan mentäessä. Ennen ripsivärin laittoa taivutan ripset.
Photobucket
Photobucket

Joskus saatan pistää huuliin rimmelin punaista huulipunaa ja huulirasvana toimii tuo bodyshopin kookos huulirasva.
Photobucket

Andd I'm ready ! :
Photobucket

Kysymyksiä saa esittää ja kertoa mielipiteitään meikistä. :)
Mä jatkan tästä kohta ulos, tuolla on ihana ilma ! Illalla taas töihin katselemaan kännisiä ihmisiä.

p.s siveltiminä meikatessani toimivat nämä:
Photobucket
Photobucket

5 kommenttia:

  1. En tiiä susta tulee jotenki niin mieleen Kristen Dunst paitsi nätimpänä versiona<3

    VastaaPoista
  2. Anoyymi: Eikä, oot oikeesti varmaan viides joka sanoo ton ! :D Mulle meksikossakin jotkut sano tota ja suomessakin on sanonut. Ite en nää mein välil minkäänlaista samaa näköä. :p

    VastaaPoista
  3. Oot niin kaunis! ;o

    VastaaPoista
  4. sulle sopii eyeliner superhyvin :)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: pyhpah, mutta voi nyt kiiitooos siltii ! ;o

    linnea: aika monelle sopii ;)

    VastaaPoista

<3