5.8.2010

Fall comes

Photobucket
Baari illan jälkeen(kyllä, taas), muokkasin samaa asua. Vaihdoin korkkarit tennareihin ja pistin ruutupaidan päälle.
Kengät/H&M, wetlook legginsit/santerin siskolta, paita/JC, ruutis/seppälä

Sitten tosiaan käväsin tiistaina kampaajalla ottaa lisäkkeet pois ja värjäämässä tyven.Näytän kyllä omasta mielestä ihan pikkutytöltä näissä lyhyissä hiuksissa. Eli hiukset ponnarilla/nutturalla tulee olee mun juttu tässä puolen vuoden sisällä. Tulee ikävä pitkää reuhkaa, mut toivotaan et nää kasvais nopeesti. Lisäkkeitä en enään pistä takasin, koska niitten pito on tälle mun opiskelija budjetille aika kallista.

Photobucket

PÄIVÄN PARAS ASIA:  mut hyväksyttiin valokuvauksen valmennuskurssille Inkeroisiin, jossa vietän seuraavat 4kk. Lähtö ois maanantaina 16pvä ja asun siellä koulun asuntolassa. Huonekaverista ei mitään tietoa. Mut vitsit et ootan! Viikonloput vietän kuitenki hyvinkäällä ja muuten sit asun siellä :) Pitäs käydä ostaan kaikenlaisia koulutarvikkeita sinne, kuten vesivärit ja piirrustulehtiö. Se järkkärikin olisi tosi jees tähän vaiheeseen (isi missä mun ylppärilahja viipyy).

Ihanaa loppu iltaa kaikille, mä katon täs vähän leffaa ja vedän nachoja. Koitan myös väsäillä "I need kollaasia" tänne blogin puolelle.  




tätä ens viikolla ankkkarockissa <3

6 kommenttia:

  1. oo valokuvausta, voit sitten tänne jakaa kaikki hienot vinkit! :)

    VastaaPoista
  2. Eve: haha juujuu, katotaa nyt mitä siel oppii ;)

    VastaaPoista
  3. mä lähen kans ankkaan, meen kattoon all time low:ta :-)

    VastaaPoista
  4. MARIA: minä päivänä se oikein onn? Enter Shikari o sunnuntain niinku, The Sounds ja Disco Ensembleki. Oon nii innoissaa tost shikarista, ku oon oottanu 3 vuotta että ne tulis omalle keikalle ! (klubi keikka ois tietty parempi ku festararit)

    VastaaPoista
  5. all time low on lauantaina, me ollaan kyllä siellä sunnuntainaki, ehkä me törmätään siellä :-)

    VastaaPoista
  6. MARIA: tuu moikkaa si jos oon ite nii sokee etten nää suo :D

    VastaaPoista

<3