13.8.2010

New makeup things

Viime päivinä vaatteiden lisäksi olen ostellut vähän meikkejä, jotka ovat loppuneet tai olen tarvinnut uusia.
Photobucket

Photobucket
Mulle jo ennestään tuttu Maybellinen mineral meikkivoide, nyt  vähän vaaleampana sävynä kuin viimeeksi
Photobucket
Iberon meikkivoidesivellin tuli tarpeeseen, sillä mun meikkisieni näytti aivan kamalalta :D
Photobucket
Rimmelin harmaaruskea kylmakynä. Ehkä tää pysyisi paremmin kuin ne luomivärin näköiset kulmavärit
Photobucket
Ja ahh mun lemppari, eli Lumenen natural coden nude huulipuna. Tällästä oon jo pitemmän aikaa kaivannut.

Näitten lisäksi kävin eilen nopeasti ostamassa uuden rimmelin kivipuuterin ku vanha pääsi loppumaan.
Tänään oisi tiedossa vaihteeksi kaverin synttärit ja toisen kaverin keikka yhessä baarissa mitä mennään katsomaan. Jieeh. Pitäisi kai se videokin tässä jossain vaiheessa postata tänne, jossa esittelen uusia vaatehankintoja :) Mut heeei sunnuntaina ANKKAROCK, keitä  messissä?

2 kommenttia:

  1. Jokin meikkivoidesivellin pitäis kans hankkia. Oliks toi Iberon minkä hintanen?

    VastaaPoista
  2. I'm Lacking: Toi iberon oli jtn kaheksan euron luokkaa, muistaakseni :)

    VastaaPoista

<3