9.12.2010

100 asiaa minusta part one

huomasin etten ole ollenkaan esitellyt itseäni kunnolla, joten tästä se alkaa, ensimmäinen osa.

1. koko nimeni on Mirjam Raakel Eveliina
2. kutsumanimeni on Eveliina
3. kaikki sanovat Eveksi
4. olen 19 vuotta
5. asun vielä kotona
6. mutta viimeiset puoli vuotta olen asunut koulun asuntolassa viikot
7. poikaystäväni on ihana
8. ja me ollaan seurusteltu vähän päälle vuosi
10. minulla on kaksi pikkusiskoa (10 ja 12vuotiaat)
Photobucket
11. ja maailman söpöin kissa Jasu
12. en kuitenkaan tiedä saanko ottaa sitä mukaan kun muutan pois kotoa
13. olen kärsimätön
14. valitan usein
15. menee aikaa ennenkuin siihen tottuu
16. en kuitenkaan tarkoita pahaa
17.äitini ei varmaan ikinä totu luonteenpiirteisiini
18. olen aito blondi
19. värjäsin hiukseni ensimmäisen kerran 2 vuotta sitten valkoisen blondiksi
20. puoli vuotinen valokuvauksen preppauskurssini loppuu kohta Kymenlaakson opistossa, Inkeroisissa
Photobucket
21. täältä saa todistukseen opintopisteitä, joista on hyötyä kun haen ja pääsen korkeakouluihin
22. kaikki täällä koulussa ovat olleet todella ihania ja kivoja (lukuunottamatta eräs..)
23. ja meno on aika yhteisöllistä, eikä useinkaan saa olla yksin
24. paitsi jos on oma asuntolahuone
25. minulla on huonekaveri
26. tulee ikävä kaikkia muistoja tänne jäävät
27. olen tunnelmoija
28. rakastan musiikkia
30. osaan soittaa kitaraa
Photobucket
31.haluaisin kirjoittaa blogiini useammin
32. ja postata päivänasuja
33. poikaystävä on kuitenkin vastahakoinen ja huono kuvamaan
34. pitäisi siis hankkia kamerajalusta ja kuvata itse
35. valokuvaaminen on mielipuuhiani
36. tällähetkellä se tulee ehkä pienesti korvista ulos
37. jos ja kun minusta tulee valokuvaaja haluan toimia muodin parissa
38. kaikki muutkin valokuvauksen osaalueet kiinnostavat
39. olen kehittinyt huimasti valokuvauksessa puolenvuoden sisällä
40. aion tehdä sivuston, jossa on ottamiani kuvia, kunhan saisin aikaiseksi.
Photobucket
41. jätän kaiken aina viime tinkaan
42.olen 156 cm pitkä
43. ja siitä kuittaillaan usein
44. siksi haluaisin joskus olla pidempi
45. mutta näinkin on hyvä
46. haluaisin laihduttaa
47 ja aionkin, kunhan saan aikaiseksi
48. en muista enään mitä piti kirjoittaa
49. tämä meni vähän sekavaksi
50. siksi lopetan tähän.
Photobucket

mitä vielä kertosin itsestäni?

listening: Robyn - Hang With Me

9 kommenttia:

  1. mun sisko on ollu samassa opistossa inkeroisissa:) ja just valokuvailemassa

    VastaaPoista
  2. Irina: ompa kiva :) tää on kuitenki aika pieni paikka et hyvä et joku muukin on löytäny tännw joskus :D

    VastaaPoista
  3. Oon niin ikuisesti katteellinen nuille sun hiuksille! Niin ihanan harmaat! Miten saat pidettyä ne nuin tuhkasena? :)

    VastaaPoista
  4. loppuuks teil kaikil se kurssi nyt :o mun toveri on siel sun kaa ;)

    VastaaPoista
  5. Timjai: näissä on kyllä pikkasen juurikasvua. olen käynyt viimeeksi elokuussa kampaajalla :D Mutta mulla vain väri pysyy jotenkin tosi hyvin päässä kun oma hius niin vaalea ja sitten käytän hopeashampoota ainakun pesen hiukset :)

    Anonyymi: eikun muut jatkuu, mutta tää valokuvauslinja oli vain puolivuotinen ;/ taidan tietää kuka toveri, yks ainakin vinkkaili mulle et joku sen tuttu lukee tätä :)

    VastaaPoista
  6. näit on niin kivaa lukee <: kerro lempparibändit, -biisit, -leffat tms? niist saa aina ideaa, mitä vois itse kuunnella/katsoa :)

    VastaaPoista
  7. rewind and play again: juu ne voiskin listata ylös kaikki :) ja kiva että postaus kiinnosti ;)

    VastaaPoista
  8. ootpa jotenki söpööö :--)
    J

    VastaaPoista
  9. JT: hoho kiitoksia! tonttuilu kuva oli mummon joulukorttia varten : D

    VastaaPoista

<3