18.12.2010

100 asiaa minusta part two !

voivoi. katsotaan kuinka pitkälle pääsen.

51. lempibändejäni tällähetkellä ovat mm: pariisin kevät, the xx, crystal castles, the crash
52. ja lempi artesteja: robyn, chisu, jenni vartiainen.
53. parhaita biisejä on tällä hetkellä: pariisin kevät -matkalla etelään ja pikkuhuoplahti. robyn-hang with me, chisu-kädet ilmassa
54. kuuntelen myös paljon muuta, joten kannattaa tsekata mun last.fm
55. ja kohdasta last 12 months kannattaa klikat siellä, jos haluaa selvittää mitä oon viimisen vuoden aikana kuunnellut
56. Katselen myös paljon elokuvia
57. mun lempparit onkin moulin rouge, marie antoinette, geishan muistelmat, dear john ahh.
58. itkin dear john leffan aikana moneen otteeseen
59. mut saa muutenkin tosi helposti itkemään
60. ostin tänään lolita leffan, pitääkin se ehkä kohta katsoa
Photobucket
61. huomenna on pendulumin keikka
62. mitähän sinne pistäis päälle
63. poikkeaako tää jotenkin vähän aiheesta?
64. mulla on ihania ystäviä
65. sain niiltä juuri ihania joululahjoja
66. mm. itsetehdyn magneetin, kangaskassin ja kuvakirjan.
67. kumpa kaikki tekisi lahjat itse
68. haluan pitkät hiukset
69. kyllä nää tästä on aika paljon kasvanutkin
70. en ole käynyt yli 4kk kampaajalla
Photobucket
71. koska ei ole rahaa
72. voi hiusraasut
73. ne pitäisi värjätä ja leikata kuivat latvat pois
74. mulla oli joskus sivusiili ja mustat lisäkkeet
75. ne oli ihan siistit
76. mulla oli myös joskus liilat otsahiustenalta
77. ne eivät olleet siistit
78. pitäisikö tehdä joku hiuspostaus?
79. rakastan rakastaa
80. ja tykkään joulusta
Photobucket
81. on ihana ostaa joululahjoja
82. plus tietty saada niitä
84. + kymmenet muut
85. uusia mielenkiintoisia ja inspiroivia blogeja saa vinkkailla ;)
86. haluan matkustaa moneen paikkaan
87. tällähetkellä haluaisin. lontooseen, pariisiin, italiaan lailan luo ja johonkin lämpimään
88. olen jo käynyt meksikossa, ruotsissa, virossa, kanarialla, saksassa ja kreikassa
89. ei nyt mitään kovin erikoista
90. mutta meksiko on mahtava paikka ja menisin milloin vain uudestaan !
Photobucket
91. mun lempparivuodenajat on syksy ja kesä
92. talvikin on omalla tavallaan kiva, kunhan on tarpeeksi vaatetta päällä
93. ja no tietty kevätkin, koska se on rakkauden aikaa ;)
94. tällä hetkellä soi pariisin kevät- samoilla raiteilla
95. oon kuunnellu tätä bändiä viime aikoina liikaa !
96. kyllästymisen merkkejä ei vielä näy
97. haluan muuttaa omaan kämppään
98. ja sisustaa sen kivasti
99. keksin usein omia höpsöjä sanoja kuten kohdassa 100 näätte
100. mun  pitäis kai nuksua jo 

unia kaikille lukijoille, huomenna tosiaan pendulum@kaapelitehdas. keitä mukana !?

8 kommenttia:

  1. täs oli ehkä se 15 faktaa ku jatkoit noita aina kymmenen seuraavaa. Jännää. 1.mulla on hiukset 2.ne on vaaleet 3.ja lyhyet 4.ja ne on ponnarilla <- tohon tyyliin. noi kaikki ois voinu laittaa yhteen pötköön :D

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: mä tiedän kyllä : D oon huono keksimään joten pistin ne noin

    VastaaPoista
  3. Tule tänne lailan luo! <3

    VastaaPoista
  4. Laila: niiiin haluaisinkiiin <3 ois nii kiva

    VastaaPoista
  5. Sulla on ihanat hiukset ja kiva blogi! :)

    http://dreamsarerealfuckreality.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. Sara: oi kiiiiiitoksia :)

    VastaaPoista
  7. mitä ihmettä eksyin iha randomilla jotain kautta sun blogiin ja rupesin lueskelemaan ja kappas tossa yhdessä kuvassahan on ystäväni patrik :DD hieman hämmentävää.

    VastaaPoista
  8. Anonyymi: Joo oltiin patrickin kanssa samalla valokuvaus kursilla ja asuntolassa asuttiin se 4kk :D mutta outoa kyllä kun näitä ystävien tuttuja täällä pyörii, patrick mukava kaveri! ;)

    VastaaPoista

<3