13.1.2011

kollaasi

Tylsyyteeni tein pientä kollaasia forever 21:n pääasiassa mekoista ja paidoista. Oon nimittäin nukkunut viime yönä varmaan 15minuuttia, ei vain uni tullut. Rytmit pikkasen sekaisin. Tänää aion mennä hakemaan salikortin ja osallistua salin erilaisille ryhmäliikuntatunneille. Vaikuttivat tosi kivoilta!

p.s Mistähän sais töitä, jotta saisin rahaa, että pääsis shoppailee! En ees muista kuinka moneen paikkaan olen hakenu töihin. 
Musta tekoturkis houkuttais, mutta sopivatko ne tälläisille pikkusille 156senttisille vai näytänköhän ihan jääkarhulta...?

listening: ???

5 kommenttia:

  1. Ihana toi eka mekko/toppi! ja oon kans miettiny että mistä töitä? laitan usein sikamna hakemuksii ja oon elämäni aika päässy vaa kahteen haastatteluun :--D stockalle ja hennesille, plää haluun lisää.

    Ja mun mielestä tekoturkis varmasti sopis sulle ;-) ei siihen pidä mikään pitkä olla että sopis, oon itteki vaa 163cm c:

    VastaaPoista
  2. söpöltä näyttäisit tekoturkissa ! En miekään oo sua paljoa pidempi, korot vaan jalkaan jos hirvittää :D

    toi huppu lörppöpaita olis aivan ihana :)

    VastaaPoista
  3. IMAN: mulla onneks hyvä se, että aina välillä on viikonlopputöitä yhessä baarissa! Ja pitää miettiä tota tekoturkis juttua kun on taas rahaa Sulla näin sen valkosen nellyn, jota on myös mustana niin ihastuin siihen! :)

    Rewind and play again: hihii kiitos mielipiteestäsi, pitäis kai sitte löytää vielä talvikäyttöön kiilakorot! ;) Niin oiskin ihana, rakastan hupullisia paitoja

    VastaaPoista
  4. Wou, ihania paitoja! Ehdoton suosikki on kyl toi alimmanrivin vasemmanpuoleisin ja tollai valkonen perustoppi ois kans jees. En löydä ton mallista ikinä mistää ja tuntuu et kaikilla muilla on. :-D

    VastaaPoista
  5. Essi: niin on ja toi on kyllä totta peruspaitojakin voi olla vaikee löytää, itellä hirvee himo tollassiin toppeihin missä ois tasku, mut ei vaan oikeesti löydä mistään :D

    VastaaPoista

<3