13.2.2011

hair history

Joku pyysi hiuspostausta ja toteutin sen nyt ensiksi näin(august 2007-january2011) :
Photobucket


Mulla on ollut vaikka minkälaista hiusta (parissa ekassa kuvassa vilahtaa mun oma hiustenväri):
*puolipitkät
*sivusiili
*hiustenpidennykset + mustia raitoja latvoissa
*hiustenpidennykset + toffeen värisiä raitoja latvoissa
*liilat otsahiusten alta(totaalinen fail ja lähti aika nopeesti poiskin)

Kaikista pisimpään mulla on tosiaan ollutkin tässä pelkät valkoisenblondit hiukset ja pidennykset, kunnes pidennykset lähti viime elokuussa ja päätin alkaa kasvattaa omaa reuhkaa. Sen jälkeen kun otin pidennykset pois en oo käyny kampaajalla, että tosiaan ois korkee aika jo mennä. Ajattelin ens viikolla mennä varaamaan ajan ja pistää näihin ehkä jotain uutta väriä, joka ois kuitenkin aika lähellä tota ns. valkosen blondia, koska blondina aijon pysyä! Leikkauksen suhteen en oo viel varma mitä tekisin, mutta kuivat latvat on ainaki pakko leikata pois. 

Oisko teillä jtn hyvää kasvatusmallia ja ideaa näihin hiuksiin? Ja kertokaa tosiaan mielipiteenne noista mun edesmenneistäkin hiuksista. :D

6 kommenttia:

  1. oi vähän kivoja hiuksia :)
    mä sitä hiuspostausta kyselin ja olen oikein tyytyväinen :D
    Maanantaina oon ite menossa kampaajalle leikkauttamaan (taas kerran) sivusiilin, toivottavasti tulee hyvä kun toi on joku opiskelija kellä en oo ennen käyny ja torstaina ois työhaastattelu :D

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: hihi hyvä että kelpaa, tätä oli kiva tehdäkin! : ) Ja aijaa vähän siistiä, itellä toi toinen puoli missä siili oli ni vieläki lyhempi ku toinen ni en vielä hetkeen oo ainakaa leikkaamas uusiks. Mallista kuitenkin tykkäsin ihan sikan ni ehkä vielä joskuss ;)

    VastaaPoista
  3. jep, se toispuolesuuden pois kasvattaminen oli tosi tuskasta! Mä leikkasin sillon sit hiukset kokonaan lyhkäsiks niin vähän helpotti, nyt on taas olkapäille hiukset ja sivusiili tulossa. Ei kerrasta opi? ;)

    VastaaPoista
  4. laitoin sulle gorgeous blogger -maininnan mun blogiin, käy kattomassa ja laita eteenpäin jos haluat :-)

    VastaaPoista
  5. ihania hiuksia siulla kyl ollu! ♥ ihastelen ja olen kovasti kateellinen. kesäkuu 2009 tukka ♥

    VastaaPoista
  6. Maria: kiiiitos sikann, pistin eteenpäin ;)

    Noora:höhö ja vähän pöllöjäki, kesäkuu 2009 tukka on aika pörrö!

    VastaaPoista

<3