10.5.2011

olin onnellinen, mitä sä luulit

Oon ollu taas ihan muualla kun blogimaailmassa. Siitä muistutuksena myös bloglovinissa 200 lukematonta postausta. hehe. Mutta osasyynä siihen etten oo kirjotellu on että olin pekka halosen akatemian pääsykokeissa kolme päivää ja kuvien ottaminen ennakkotehtävien jälkeen on ollut jotenki haastavaa, ei ole vaan jaksanut. Nyt senkin yli on päästy ja odotan kaihoten kesää. Myöhäiset vaput muuten kaikille! ;)

Viikonloppu tiivistettynä:
perjantai: töissä 23-04
lauantai: vanhan koulun näyttely Kouvolan pääkirjastossa(menkää sinne!),vanhalla koululla sen jälkeen avoimet ovet ja vähän grillailua, siitä sitten takaisin Hyvinkäälle ja baariin
sunnuntai: kooma

kuvat lauantailta
Photobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
listening: Anna Järvinen, Olavi Uusivirta - Nuori Ja Kaunis

6 kommenttia:

  1. ihania kuvia <3 laitoin ne toogakuvat nyt tikulle, viel tarttis sun osote kaivaa tuolta yhestä vihosta ja hankkii kirjekuori&merkki, jee! sä voit sit laittaa mulle ahkerana siihen tikulle kuvia takas, thnks<3 siihen mahtuu kyl toi vähän kuvia, se on niin pien. ja psps. herkkääää, mä laitan nipsulle sinaappia

    VastaaPoista
  2. Ciki:jauuukyllä : )

    VastaaPoista
  3. koit varmaan suuren järkytyksen eilen lallallaaa.....
    johku

    VastaaPoista
  4. J: muo on vaikee järkyttäää ;)

    VastaaPoista
  5. heii tykkäilen sun blogistas kauheesti ;D tuu ihmees kattoo myös mun omaa lifestyle/fashion blogia !

    leave-world.blogspot.com :)

    VastaaPoista

<3